top of page
IMG_1364.jpg

Laboratori de creació

Del treball de l’intèrpret a la creació escènica

Adreçat a persones amb formació prèvia i un interès viu pel món de la creació escènica, que vulguin experimentar el procés de crear un espectacle, ja sigui a partir d’un text existent, d’un univers concret o d’una dramatúrgia inèdita.

​

En aquesta etapa formativa, proposem una experiència propera al treball de companyia: un procés que demana compromís, disponibilitat, escolta i ganes de formar part d’un projecte viu, on cada intèrpret aporta, proposa i es posa al servei de la creació col·lectiva. ​​Partim d’un univers, un text, una idea o un material de recerca i l’anem desplegant a través d’assajos, improvisacions, decisions dramatúrgiques i treball de conjunt.

 

Durant el curs, es treballen eines d’interpretació, cos, veu i totes aquelles disciplines que el procés creatiu de l’espectacle requereixi. A més, el curs es complementa amb sessions específiques vinculades a la creació escènica com dramatúrgia, escenografia, vestuari, il·luminació o so.

​

​El procés culmina amb la programació de l’espectacle durant quatre dies a la sala d’Àrtic.

Grups i dies

Dimarts i Dijous

Horari

20:00 a 22:00 h 

Calendari

Del 5 d'octubre
al 18 de juny

Preu

90 € matrícula anual
145 € mensualitat

Vull inscriure'm a LABORATORI DE CREACIÓ

Àrtic

​

Àrtic és molt més que una escola de teatre. Som un projecte viu dedicat a la formació, creació i exhibició teatral, oferint un espai únic pel desenvolupament artístic i/o personal al centre de Sabadell. 

Com contactar amb nosaltres

​

Ens trobem al C/ Creueta 29 (2n pis), al costat del pàrquing de zona blava que hi ha al centre de Sabadell.

Coneix Àrtic

​

Equip

Espai

Xarxes socials

      611 522 422

      articteatre@gmail.com

  • Facebook
  • Instagram

© 2017-2026 Àrtic teatre. Tots els drets reservats.

bottom of page